Friday, April 15, 2011

Assalamualaikum,

37 hari je lagi aku nak keluar dari UUM nie tapi aku tak sangka semua nie jadi kat aku. Apa yang aku harapkan aku dan semua kawan aku happy before tinggalkan UUM, pengalaman masa belajar nie la paling best. Aku nak jumpa puas-puas kawan-kawan aku, lepak gila-gila buat semua benda yang belum buat lagi selama 3 tahun nie tapi malangnya semua tue tak boleh buat macam aku nak, kawan-kawan aku dah tak macam dulu dah. Apa yang aku rasa sekarang gila sedih, aku nak macam dulu lepak kat bilik diorang cerita macam-macam semua masalah kongsi sama, main jadi model macam-macam la tapi semua tue memang tak boleh dah..

Masa kat matrik dulu paling best 2 bilik kawan baik pergi mana-mana mesti dengan diorang, aku pergi dating pun diorang ikut jugak, aku nak macam tue even aku tak ada bf kat UUM nie pergi semua sama-sama. Kenapa benda nie jadi masa aku tinggal 2 bulan je lagi kat UUM nie. Mana pergi janji kita nak pergi tangkap gambar 1 UUM nie, kalau aku tak ada korang aku nak pergi tangkap gambar dengan siapa lagi, aku ada korang je kot kawan baik aku.

Aku tau tak mungkin benda tue boleh ubah dalam masa singkat nie tapi aku mengharapkan keajaiban  berlaku, aku nak benda nie aku habis dengan happy ending, aku tak nak keluar UUM nie semua buat hal masing-masing. Aku tak harap korang baca entri nie tapi aku harap kita semua boleh jadi macam dulu lagi.

6 Comments:

  1. Nurul Yaqeen said...
    aish, jgn la mood sedih dekna..meh kita p tgkap gmbr sesama k..
    dEkNa said...
    yaqeen= aku tuntut nnt..hehe
    gaung said...
    owhh patot la...hmmm
    dEkNa said...
    gaung=patut ape?
    Anonymous said...
    jgn sedih, kenangan tetap lekat di hati, takkan pudar.. ingtla, ramai lg rakan2mu yg ada hadir utkmu tnpa disedari.. dekna x keseorangan :)
    dEkNa said...
    thanks....

Post a Comment