Sunday, February 13, 2011

That's why i love u

Assalamualaikum

my superheroin

Apa kes aku nak sayang minah nie!!


Aku terpaksa sayang dia sebenarnya, sebab dia dah tolong aku buat blog nie. So aku kena la sayang dia kan kan. Hehe. Okla, jujur aku memang sayang die sangat-sangat pun sebab dia la kawan baik aku dari sekolah menengah lagi and dari dulu lagi dia my superheroin. 



Kenapa aku kena mintak tolong dia buatkan blog aku, kenapa tak cuba sendiri je kan. Jikalau tidak kerana tugasan aku untuk kelas Computer Application in Management memang tak ada la blog nie sampai bila-bila. Serabut aku memikirkan nak buat benda alah nie nasib baik ada Ned, sebab dia pun ada blog jugak so korang rajin-rajin la tengok blog dia anak denesor


dulu xpandai bergaya2 nie..hehe



...going to have this blog.
So Ned, aku memang gila sayang ko dari dulu and selamanya (xcaya aku cakap ayat nie). Arigato!!!
Aku harap blog aku nie bertahan la sampai bila-bila. Hehe..


Salam...


4 Comments:

  1. AnAk dEneSor said...
    wahhhh pic aku ar....cam xcye jerk nie...bulatkn mate sket.hahaha

    wahhhh...bertuah seyh aku..hihih..dah la susah nk dengar ko cakap ko sayang aku..hihihi..=p

    aku pong cyunk ko gak tau=p
    dEkNa said...
    dari dulu lagi aku cakap ea aku sayang ko..
    tak baik fitnah tarik balik sayang 2 nanti.hehe
    AnAk dEneSor said...
    @dEkNa
    aku x fitnah ok..ce ko faham kn ayat aku 2..aku cakap jarang nk dengar la ngek..hahaha
    dEkNa said...
    sekali ngek ko bagi aku ye..

Post a Comment